Monday 10 August 2015

Terma dan Syarat



Sila baca ( Terma dan Syarat )




1. “Deposit tempahan RM100 (semasa tempahan) dan baki dibayar sebelum proceed printing iaitu setelah pelanggan confirm draft” – 156066076617 (Akaun Maybank  –Siti Aminah binti Abdul Rahim)
 


2. Saiz kad mempunyai anggaran perbezaan +/- 0.5 inci dari size sebenar




3. Tone warna mungkin akan berubah +/- 10% dar draf. (warna di skrin/monitor nampak lebih terang dari warna sebenar.




4. Proses cetakan akan dilakukan berdasarkan draf terakhir dipersetuju oleh pelanggan. Anda dinasihatkan untuk menyemak kesemua data dalam draf terakhir sebelum bersetuju untuk proses percetakkan. Pihak kami berhak menolak sebarang pembetulan setelah pihak anda bersetuju dengan draf terakhir. Draf dihantar untuk mengelakkan sebarang kesilapan di dalam kad atau sebagainya.




5. Pembatalan tempahan boleh dilakukan sebelum cetakkan dibuat. Namun deposit pertama yang dijelaskan akan hangus, ini melibatkan waktu kerja dan menggunakan tenaga kerja untuk tempahan anda dan draf.




6. Had draf pindaan yang dibernarkan ialah 3 kali sahaja. Pindaan berikutnya akan di caj RM20.




7. Pertukaran Design setelah menerima artwork dari Pihak Kad Kahwin Ekonomi dikenakan RM30. Request design (custom) akan dikenakan cas RM30-RM50.




8. Baki bayaran perlu dijelaskan selepas kad siap ( semasa ambil / sebelum penghantaran )








9. Kami berhak membatalkan tempahan anda sekiranya kerumitan yang banyak dalam menyiapkan draf kad kahwin dari pihak anda.




10. Proses artwork 14 hari dan percetakan 14 hari dari tarikh tempahan yang lengkap. Untuk tempahan Urgent RM100 proses artwork 3-4 hari, percetakan 7-10 hari.

(tempahan akan menjadi lewat sekiranya pihak anda tidak memberi pembetulan dengan cepat.




11. Jika terdapat kesilapan teknikal yang mnyebabkan proses cetakan semula, masa yang perlukan ialah 7 hari bekerja.




12. Proses tempahan dikira bermula dari tarikh semua data diterima seperti maklumat tempahan, peta majlis, gambar, slip bank deposit dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment

Sebarang kemusykilan, boleh tinggalkan komen anda... :)