Thursday, 18 May 2017

Pakej Photografer Termurah

Assalamualaikum....

Hari ni Acu nak update kat korang tentang Pakej Photografi pulak.. Asyik2 kad kahwin je kannn.. Mesti korang pun dah bo bo bo sannnn.... hehehe

Bagi korang yang berhajat untuk mendirikan rumahtangga, bertunang, menyambut hari kelahiran, berkhatan mahupun apa2 majlis laaa... Mesti nak ada gambar yang cun cun kannn... Pastu bajet pun mesti nak yang paling ciput dan ekonomi.

So, Acu muncul kali ni untuk membantu korang yang telah dibelenggu masalah ini setelah sekian lamanya... Gituuuuu.... hehehehe

Pakej photografi yang terhangat di pasaran katanya.. Harganya memang MAMPU MILIK mengikut pakej yang korang pilih.

Bukan setakat Harga MAMPU MILIK.. Kualitinya terjamin Tip Top.. Memang puas hati laa..

Takmau dok cakap banyak sangat... Hangpa tengok sendiri pakej kat bawah ni naa... Kalau tak jelas, hangpa boleh whatsapp kami di 013-5904017.

#PakejPhotograferTermurah





Wednesday, 17 May 2017

Harga Kad Kahwin

Assalamualaikum w.b.t.

Insyallah, harga yang kami tawarkan adalah yang paling murah dan ekonomi serta mampu milik. (Harga serendah 17sen sekeping)**

#KepuasanPelangganKeutamaanKami#  


Tuesday, 16 May 2017

Pakej Lengkap

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia,


Di sini Kad Kahwin Ekonomi nak umumkan... Kami baru saja melancarkan Pakej Lengkap untuk bakal-bakal pengantin.

Korang ambil pakej dan dapat barang-barang berikut :

💜 Kad Kahwin
💜 Envelope
💜 Bunting 2pcs
💜 Arrow 2pcs
💜 Banner 1pcs
💜 Guestbook
💜 Button Badges 10pcs
💜 Props 13 set


Best kan?? Tak perlu dah pening2 kepala nak fikir. Semua ada dalam 1 Pakej gituu...

Kalau berminat, boleh whatsap laju2 ke 013-5904017 ye..

Atau boleh terus ke kedai kami :


Kapten Cetak
19A, Susuran Stesen 18
Station 18
31650 Pasir Putih
Perak